ВИЗНАЧЕННЯ ВАЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Authors
Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Макаренко, Петро Миколайович
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський національний аграрний університет
Abstract
У статті досліджуються результати проведеного опитування за допомогою анкетування управлінців молокопереробних підприємств Полтавської області. Цілями проведеного опитування є визначення важливості застосування рекламної діяльності у практиці господарювання; з’ясування факту проведення маркетингових досліджень, рівень їх проведень; оцінювання рівня рекламної активності на ринку збуту молочної продукції зі сторони інших виробників тощо
Description
Воронько Т. В. Визначення важливості застосування рекламної діяльності молокопереробними підприємствами / Т. В. Воронько, П. М. Макаренко // Вісник Сумського національного аграрного університету. – Суми. – 2009. – №1 (26). – С. 22–28.
Keywords
реклама, економіка, рекламна діяльність, молокопереробне підприємство, маркетингове дослідження
Citation