Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2924
Title: НОВИЙ НАПРЯМ МАРКЕТИНГУ - МАРКЕТИНГ ІНВЕСТИЦІЙ
Other Titles: A NEW MARKETING DIRECTION - MARKETING INVESTMENTS
Authors: Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Хурдей, Вікторія Дмитрівна
Keywords: маркетинг
інвестиції
маркетинг інвестицій
менеджмент
Issue Date: 30-Oct-2015
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Abstract: На перший погляд інвестиційний менеджмент здається простим бізнесом, але без грамотного поєднання з маркетингом інвестицій його ефективність украй низька. Маркетинг інвестицій – порівняно новий напрямок, що відрізняється певною відокремленістю від звичного маркетингу в стандартній інтерпретації.
Description: Воронько-Невіднича Т. В. НОВИЙ НАПРЯМ МАРКЕТИНГУ - МАРКЕТИНГ ІНВЕСТИЦІЙ / Т. В. Воронько-Невіднича, В. Д. Хурдей // Проблеми інвестування та формування інвестиційного клімату в АПК. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 29-30 жовтня 2015 року). – Полтава : РВВ ПДАА, 2015. – 230 с. - С. 173-175
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2924
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронько-Невіднича_Хурдей_тези_2015.pdf937.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.