ЛОГІСТИКА ЯК ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ РЕАЛІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ

Abstract
У статті обґрунтовано доцільність застосування логістики на вітчизняних плодоовочевих підприємствах. Проведено дослідження сутності поняття «логістика», яка застосовується при оптимізації процесу реалізації. Здійснено аналіз збутової, розподільчої та маркетингової логістики. Визначено особливості розподільчої логістики, що полягає у наявності системних взаємозв’язків між закупівлею, виробничими процесами та розподілом. Наведено сутність терміну «маркетингова логістика» та доцільність утворення системи маркетинг-логістичного управління, що дозволяє отримати значні переваги для підприємства. Визначено взаємозв’язок категорій у сфері логістики процесу реалізації й доцільність найбільш коректного вживання терміну «дистрибуційна логістика». Наведені завдання логістики процесу реалізації вимагають її налагодження та дозволяють повною мірою виконувати покладені на неї завдання як на мікрорівні, так і на макрорівні
Description
Воронько-Невіднича Т.В. ЛОГІСТИКА ЯК ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ РЕАЛІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ / Т.В.Воронько-Невіднича, Т.О. Чайка, І. О. Яснолоб // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Вип. 1 (12). – Полтава : РВВ ПДАА. – 2016. – 308 с. - С. 126-135
Keywords
логістика, продукція, реалізація, сільськогосподарська продукція, збут, маркетингова логістика, дистрибуційна логістика
Citation