Аспекти розвитку рекламної діяльності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-11-25
Authors
Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний лісотехнічний університет України
Abstract
Із розвитком ринкових відносин в Україні, посиленням конкуренції значення реклами постійно зростає. Сучасний ринок вимагає проведення ефективних рекламних кампаній, повного використання системи маркетингових комунікацій, підвищення ефективності рекламної діяльності, застосування нестандартних рекламних заходів.
Description
Воронько Т. В. Аспекти розвитку рекламної діяльності / Т. В. Воронько // Матеріали другого туру Всеукраїнської науково-практичної конференції "Україна: схід-захід - проблеми сталого розвитку" (м. Львів, 24-25 листопада 2011 р.). - Львів: РВВ НЛТУ. - 2011. - Т. 2. - 268 с. - С. 38-40.
Keywords
реклама, рекламна діяльність, ринок, ефективність, рекламна кампанія
Citation