Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2811
Title: ІМІДЖ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА: ВИДИ, ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ В ЕТИЦІ БІЗНЕСУ
Authors: Шупта, Ірина Миколаївна
Keywords: імідж, менеджер, етика бізнесу, імідж менеджера, іміджелогія, SWOT- аналіз власних сильних і слабких сторін
Issue Date: Oct-2014
Publisher: ПДАА
Series/Report no.: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції;
Abstract: Розгдядається імідж менеджера з позицій функціонального, контекстного та співставного підходів. Автором подається опис процесу удосконалення менеджером власного іміджу.
Description: Шупта І. М.Імідж сучасного менеджера : види, етапи формування та його роль в етиці бізнесу / І. М. Шупта //Проблеми та перспективи розвитку менеджменту сучасних підприємств : матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (Полтава, 29 жовтня 2014 року). – Полтава: ПДАА, 2014. – С. 73-75.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2811
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шупта І_ІМІДЖ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА.pdf104.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.