Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2738
Title: Роль та проблеми інформаційного забезпечення маркетингового управління молокопереробних підприємств
Other Titles: The role and problems of information provision of the marketing management of milk processing enterprises
Authors: Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Keywords: підприємство
молокопеперобне підприємство
управління
інформаційне забезпечення
маркетингове управління
Issue Date: 27-Nov-2008
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Abstract: При здійсненні практичної діяльності, прийнятті ефективних управлінських рішень жодне підприємство, включаючи і молокопереробне, не може обійтися без інформації.
Description: Воронько Т. В. Роль та проблеми інформаційного забезпечення маркетингового управління молокопереробних підприємств / Т. В. Воронько // матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Удосконалення управління ресурсами підприємств АПК в умовах глобалізації економіки" (26-27 листопада, м. Полтава: РВВ ПДАА, 2008).- 253 с. - С. 93-95.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2738
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронько-Невіднича_тези_2008.pdf478.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.