Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 53 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-11-30ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ТИПІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Гуторов, Андрій Олександрович
2012СУТНІСТЬ І ГОЛОВНІ ЦІЛІ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
2017ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
2012ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
2011УПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ АГРАРНОЇ СФЕРИ ЕКОНОМІКИ ТА ЇЇ РОЛЬ В УПРАВЛІННІ ЗМІНАМИВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Шупта, Ірина Миколаївна; Лєщина, Олена Григорівна
2012СТАН НАУКОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САДІВНИЦТВА УКРАЇНИВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Гуторов, Андрій Олександрович
2016-10-28ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА СУЧАСНИХ УМОВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Ковалевська, Наталія Вікторівна
2013СТАН ТА ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОРМОВИРОБНИЦТВА ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ В АГРАРНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
2010Основні засади формування та розвитку рекламного ринкуВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Макаренко, Петро Миколайович
2009Упаковка молочної продукції як додаткова конкурентна перевага виробникаВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Аранчій, Валентина Іванівна