Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 19 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014СТАН ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВИХ КАНАЛІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ СКОТАРСТВАЗагребельна, Ірина Леонідівна; Шульга, Людмила Володимирівна
2018ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Потапюк, Ірина Петрівна; Петракій, Наталія Олегівна
2017Удосконалення маркетингової діяльності як складової управління бізнес-процесами в сільськогосподарських підприємствахЩетініна, Тетяна Олексіївна; Дем'яненко, Наталія Василівна
2015СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУМаркіна, Ірина Анатоліївна
2016РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВОЇ СФЕРИ СЕЛАДядик, Тетяна Василівна; Хурдей, Вікторія Дмитрівна
2012РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ВИРІШЕННІ ПРОБЛЕМ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОЇ СФЕРИДядик, Тетяна Василівна
2011КОНЦЕПЦІЯ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ АГРОБІЗНЕСУБраславець Тетяна Миколаївна
2017-04ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВАХКалюжна, Юлія Петрівна
2016МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Штепура, Юлія Петрівна
2012СУТНІСТЬ І ГОЛОВНІ ЦІЛІ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна