Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2694
Title: Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств
Authors: Потапюк, Ірина Петрівна
Денісов, В.
Репало, К.В.
Keywords: маркетинг, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю підприємств, комплекс маркетингу.
Issue Date: 2016
Publisher: Луцький НТУ
Series/Report no.: Економічний форум;3 / 2016
Abstract: У статті підлягають розгляду питання щодо теоретичного обґрунтування маркетингової діяльності підприємств, яка базується на основі комплексу маркетингу. Виокремлені та проаналізовані основні складові комплексу маркетингу (товар, ціна, канали, просування), за допомогою яких підприємство впливає на ринок.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2694
ISSN: 2308-8559
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Потапюк, Денісов, Репало, Шатравка.pdfПотапюк І.П. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств / І.П. Потапюк, В. Денісов, К.В. Репало, А.А. Шатравка // Економічний форум №3. – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2016. – С. 235-238.183.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.