Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2688
Title: Товаропостачання як елемент управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку кондитерських виробів
Authors: Потапюк, Ірина Петрівна
Бовт, О.Ю.
Keywords: товаропостачання, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю підприємств, ринок кондитерських виробів.
Issue Date: 2015
Publisher: Луцький НТУ
Series/Report no.: Економічний форум;4 / 2015
Abstract: У публікації підлягають розгляду питання щодо теоретичного обґрунтування та доцільності застосування механізму товаропостачання як елемента управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку кондитерських виробів. Виокремлені та проаналізовані основні складові комплексу маркетингу (товар, ціна, канали, просування), за допомогою яких підприємство впливає на ринок. Окреслений комплекс маркетингу ПАТ «Полтавакондитер», яке займає одну з лідируючих позицій по виробництву кондитерських виробів в Україні. Відмічено, що кінцевою метою діяльності підприємств є одержання прибутку за рахунок розширення обсягів продажу виробленої продукції і послуг у результаті проведення цілеспрямованої збутової політики
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2688
ISSN: 2308-8559
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Потапюк, Бовт.pdfПотапюк І.П. Товаропостачання як елемент управління маркетинговою діяльністю підприємств на ринку кондитерських виробів / І.П. Потапюк, О.Ю. Бовт // Економічний форум №4. – Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2015. – С. 320-325.29.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.