Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2685
Title: Планування маркетингу на підприємствах сфери послуг
Authors: Потапюк, Ірина Петрівна
Keywords: послуги, сфера послуг, маркетинг, планування маркетингу, стратегічне маркетингове управління, цілі підприємства.
Issue Date: 2014
Publisher: Черкаський державний технологічний університет
Series/Report no.: Зб. наук. праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки;Вип. 36
Abstract: У статті розглядається сутність планування маркетингової діяльності як методу побудови стратегії і тактик підприємств. Зокрема, описано основні етапи формування стратегії маркетингу. Представлені також загальні цілі підприємства, які є вихідною точкою для здійснення маркетингових заходів з розробки та реалізації стратегії.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2685
ISSN: 2306-4420
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Потапюк.pdfПотапюк І.П. Планування маркетингу на підприємствах сфери послуг / І.П. Потапюк // Зб. наук. праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Вип. 36. – Черкаси: ЧДТУ, 2014. – Ч. І. Т. 2. – С. 52-57.249.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.