Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2681
Title: Формування організаційно-економічного механізму стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг
Authors: Потапюк, Ірина Петрівна
Keywords: сфера послуг, стратегічне маркетингове управління, організаційно-економічний механізм, інструменти, важелі, функції.
Issue Date: 2015
Publisher: Донецький національний університет
Series/Report no.: Вісник ДонНУ: Серія В Економіка і право;1/2015
Abstract: У статті здійснений аналіз суті організаційно-економічного механізму стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг, що забезпечить задоволення потреб споживачів послуг, ефективне функціонування підприємств сфери послуг, дасть змогу отримати максимально позитивний результат їхньої діяльності. Виокремлені основні підходи до визначення поняття «організаційно-економічний механізм». Акцентується увага на структурі організаційно-економічного механізму процесу стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг. Зокрема, проаналізовані основні компоненти інформаційної системи стратегічного маркетингу. Окреслені часткові функції на підприємствах сфери послуг, які характерні для процесу стратегічного маркетингового управління. Визначені інструменти та основні важелі, за допомогою яких на підприємствах сфери послуг здійснюють регулюючий вплив на стратегічне маркетингове управління.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2681
ISSN: 1817-2261
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Потапюк.pdfПотапюк І.П. Формування організаційно-економічного механізму стратегічного маркетингового управління підприємствами сфери послуг / І.П. Потапюк // Вісник ДонНУ: Серія В Економіка і право (випуск 2015/1). – С. 292-296.366.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.