ІМІДЖ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЙОГО МІСЦЕ В ЕТИЦІ БІЗНЕСУ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Шупта, Ірина Миколаївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ПДАА
Abstract
У статті увага зосереджена навколо проблеми іміджу як складової маркетингу особистості та з’ясування його місця в сучасній етиці бізнесу. Автор розкриває особли- вості таких понять, як «маркетинг особистості», «імідж», зв’язок цього поняття з та- ким поняттям, як «образ», подає тлумачення цього поняття представниками різних га- лузей науки, характеризує особливості внутрішнього, зовнішнього іміджу, особистого (персонального) іміджу, іміджу організації. З’ясовані функції іміджу, шляхи, за якими може відбуватися різними способами формування іміджу. Крім того, визначені основні принципи, яким повинен відповідати імідж, а також, хто саме відповідає за формування іміджу в організації.
Description
Шупта І. М. Імідж як складова маркетингу особистості та його місце в етиці бізнесу / І. М. Шупта // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. –Вип. 2 (9). – Полтава : ПДАА. – 2014. – С. 338-348.
Keywords
маркетинг особистості, імідж, персональний імідж, внутрішній імідж
Citation