ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Authors
Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Abstract
Досліджено поняття маркетингового потенціалу, його складових елементів. Акцентовано ува гу та чинниках, що формують маркетинговий потенціал; відзначено важливість оцінки даного по тенціалу для аграрних підприємств
Description
Воронько Т. В. Передумови формування та розвитку маркетингового потенціалу аграрних підприємств / Т. В. Воронько // Агросвіт. – 2012. – № 6. – С. 11–14.
Keywords
маркетинговий потенціал, потенціал, чинники, що формують маркетинговий потенціал, підприємство
Citation