Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2478
Title: СУТНІСТЬ І ГОЛОВНІ ЦІЛІ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ
Other Titles: ESSENCE AND MAIN GOALS OF REGIONAL MARKETING AS A COMPLEX REGIONAL POLICY
Authors: Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Keywords: регіон
територія
маркетинг
макрорівень
мезорівень
мікрорівень
Issue Date: 2012
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Series/Report no.: Економіка;1
Abstract: Розглядаються сутність і головні цілі регіонального маркетингу та особливості його функціонування за сучасних умов. Акцентовано увагу на обставинах, що стримують розвиток і функціонування маркетингу на всіх рівнях управління. Автор пропонує розширити існуючі нині цілі регіонального маркетингу. Зазначено, що, виступаючи частиною регіональної економічної політики, регіональний маркетинг відрізняється своєю направленістю на вирішення проблем регіону й включає розробку і реалізацію концепції комплексного розвитку економіки й соціальної сфери території, спрямовану на вирішення її соціально-економічних проблем
Description: Воронько Т. В. СУТНІСТЬ І ГОЛОВНІ ЦІЛІ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ / Т. В. Воронько // Вісник Полтавскої державної аграрної академії. - 2012. - № 1. - С. 164-167
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2478
ISSN: 2415-3362
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронько РМ_стаття_2012.pdf433.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.