Етичні аспекти ділового спілкування під час конфліктів у маркетинговій і рекламній діяльності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Authors
Шупта, Ірина Миколаївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський університет імені О. Гончара
Abstract
У статті розглядаються етичні аспекти ділового спілкування під час конфліктів, що мають місце в маркетинговій і рекламній діяльності, досліджуються основні шляхи їх вирішення – як на законодавчому рівні, так і на основі зміни концептуальних основ маркетингової діяльності. Запропоновані підходи сприяють посиленню етичної складової ринкової діяльності.
Description
Шупта І. М. Етичні аспекти ділового спілкування під час конфліктів у маркетинговій і рекламній діяльності / Ірина Миколаївна Шупта // Вісник Дніпропетровського університету імені О. Гончара : Серія «Економіка». – 2015. – №10/1. – Том 23. – Випуск 9. –С. 83 – 93.
Keywords
етика бізнесу, етичний конфлікт, концепція соціально-етичного маркетингу, управлінський етичний тренінг
Citation