Декларування складових організаційної культури агрохолдингу як актуальне завдання техніки адміністративної діяльності в корпоративному управлінні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Сердюк, Ольга Іванівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавський університет економіки і торгівлі
Abstract
У статті досліджено стан публічного декларування ключових факторів корпоративної культури провідними агрохолдингами України. З’ясовано наявність таких ключових складових організаційної культури як місія, бачення, цінності, стратегія, філософія на офіційних сайтах агрохолдингів України. Вивчено зміст місії та бачення ряду компаній. Рівень відкритості компанії пропонується забезпечувати вичерпним декларуванням компонентів організаційної культури на їх офіційних сайтах.
Description
Сердюк О. І. Декларування складових організаційної культури агрохолдингу як актуальне завдання техніки адміністративної діяльності в корпоративному управлінні / О. І. Сердюк // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – № 3 (65). – 2014. – С. 117-122. – (Сер. «Економічні науки»).
Keywords
складові організаційної культури, інформаційна функція складових організаційної культури, місія, бачення
Citation