Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2307
Назва: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Інші назви: MARKETING ACTIVITY OF AGRICULTURAL PRODUCTS ENTERPRISES
Автори: Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Штепура, Юлія Петрівна
Ключові слова: маркетинг
управління
маркетингова діяльність
підприємство
сільськогосподарське підприємство
Дата публікації: 2016
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Короткий огляд (реферат): В умовах загострення конкурентної боротьби на вітчизняному ринку сільськогосподарських товарів підприємства, які прагнуть до покращення свого ринкового становища, змушені шукати дієві інструменти підвищення ефективності та забезпечення конкурентоспроможності
Опис: Воронько-Невіднича Т.В. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств / Т. В. Воронько-Невіднича, Ю. П. Штепура // Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Матеріали VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 17-18 травня 2016 року). – Полтава : ПДАА, 2016. – 168 с. - С. 155-158
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2307
Розташовується у зібраннях:Фахові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воронько-Невіднича_Штепура.pdf507.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.