Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2307
Title: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Other Titles: MARKETING ACTIVITY OF AGRICULTURAL PRODUCTS ENTERPRISES
Authors: Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
Штепура, Юлія Петрівна
Keywords: маркетинг
управління
маркетингова діяльність
підприємство
сільськогосподарське підприємство
Issue Date: 2016
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Abstract: В умовах загострення конкурентної боротьби на вітчизняному ринку сільськогосподарських товарів підприємства, які прагнуть до покращення свого ринкового становища, змушені шукати дієві інструменти підвищення ефективності та забезпечення конкурентоспроможності
Description: Воронько-Невіднича Т.В. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств / Т. В. Воронько-Невіднича, Ю. П. Штепура // Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Матеріали VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 17-18 травня 2016 року). – Полтава : ПДАА, 2016. – 168 с. - С. 155-158
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2307
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воронько-Невіднича_Штепура.pdf507.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.