СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Abstract
Практика соціальної відповідальності бізнесу набуває все більшого значення та популярності. Соціальна відповідальність завжди пов’язана з необхідністю додержання сукупності принципів, норм, приписів, правил, вимог сформованих відповідно до з об’єктивних законів природи та суспільства. Таким чином, соціальна відповідальність виникає тоді, коли поведінка індивіда має суспільне значення і регулюється різними соціальними нормами. Соціально відповідальний бізнес в довгостроковій перспективі дає змогу нарощувати ефективність використання персоналу, збільшувати обсяги реалізації (через розширення ринків, збільшення якості, зростання лояльності споживачів), підвищувати власний імідж, активно залучати інвестиції, в т. ч. іноземні тощо.
Description
Сазонова Т. О. Соціальна відповідальність сучасного підприємства / Т. О. Сазонова, І. В. Галинець // «Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю» : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26 жовтня 2018 р. – Полтава : ПДАА, 2018. – С. 73-75.
Keywords
соціальна відповідальність, підприємство, соціальний пакет, управління
Citation