Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2245
Title: Удосконалення маркетингової діяльності як складової управління бізнес-процесами в сільськогосподарських підприємствах
Authors: Щетініна, Тетяна Олексіївна
Дем'яненко, Наталія Василівна
Keywords: маркетинг
система маркетингу
товарний ринок
попит
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
Abstract: У статті визначено напрями вдосконалення маркетингової діяльності в сільськогосподарському підприємстві. Обґрунтовано організацію маркетингової діяльності залежно від розміру підприємства. Досліджено функції головних спеціалістів підприємства у сфері маркетингу. Визначено посадові обов’язки фахівця-аналітика з дослідження товарного ринку. Проведено розрахунок витрат, необхідних для удосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства.
Description: Щетініна Т. О. Удосконалення маркетингової діяльності як складової управління бізнес-процесами в сільськогосподарських підприємствах / Н.В.Дем’яненко, А.І.Петренко, Т. О. Щетініна // Глобальні та національні проблеми економіки : Електронне наукове фахове видання – 2017. – № 20. – С.305-309
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2245
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щетініна Т.О.pdf399.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.