Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-05-16РОЛЬ КОНТРОЛІНГУ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ПЛОДООВОЧЕВОГО КОМПЛЕКСУМайборода, Олена Вікторівна
2019-04-16Маркетингові аспекти забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів плодоовочевого ринкуМайборода, Олена Вікторівна
2019-03-27МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВАОблап, Дмитро Станіславович
2019-03-27ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВ АПКЛупинос, Роман Сергійович
2019РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВАДядик Т.В., Іващенко М.Ф.
2020БРЕНДИНГ ТА ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГ – НАЙВАЖЛИВІШІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВАДядик Т.В.
2020МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕН-ТОСПРОМОЖНОСТІ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВАНоздрін, Ілля Ігорович; Єрмак, Володимир Євгенійович
2020Проблеми і перспективи розвитку маркетингу в Україні.Йолгіна Ю.Ю.
2020-04Перспективи застосування агромаркетингових інструментів суб'эктами продовольчого ринкуМайборода, Олег Андрійович
2021Забезпечення конкурентоспроможності підприємств та їх державна підтримка в умовах COVID-19.Яковлєва О.С.