Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 46 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємствах кондитерської галузі при здійсненні ЗЕДЛопушинська, Олена В'ячеславівна; Панова, Я. Г.; Стовба, А. С.
2020ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВАСімон, Анна
2020НЕОБХІДНІСТЬ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОГО БРЕНДУ ДИЛЕРСЬКОГО ЦЕНТРУЛядський, Ігор Костянтинович
2020БРЕНДИНГ ТА ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГ – НАЙВАЖЛИВІШІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВАДядик Т.В.
2020-03Социально ответственный маркетинг – тренд или необходимость?Лядский, Игорь Константинович
2020-02Маркетинг – ДНК бизнеса.Лядский, Игорь Константинович
2020-05Маркетинг 4.0. Украинские реалии.Лядский, Игорь Константинович
2020-04Впровадження соціально-відповідального маркетингу в SMM-стратегію підприємства.Лядський, Ігор Костянтинович; Дядик, Тетяна Василівна
2020МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕН-ТОСПРОМОЖНОСТІ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВАНоздрін, Ілля Ігорович; Єрмак, Володимир Євгенійович
2020Вплив соціально-орієнтованого маркетингу на формування сучасних брендів.Лядський, Ігор Костянтинович; Дядик, Тетяна Василівна