Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Потапюк, Ірина Петрівна; Петракій, Наталія Олегівна
2016МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Штепура, Юлія Петрівна
2012СУТНІСТЬ І ГОЛОВНІ ЦІЛІ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
2015-10-30НОВИЙ НАПРЯМ МАРКЕТИНГУ - МАРКЕТИНГ ІНВЕСТИЦІЙВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Хурдей, Вікторія Дмитрівна
2020-04-22ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Собчишин, Віталій Миколайович
2020Особливості застосування сучасних методів маркетингової комунікаційної політики підприємствамиВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Помаз, Олександр Михайлович; Дереза, Владислав Вікторович; МИхайлик, Артем Антонович
2020-11-17СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Кравченко, Наталія Володимирівна