Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 24 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Репутаційний менеджмент ‒ важлива складова управлінської стратегії на шляху до успіху в діяльності підприємстваВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Шупта, Ірина Миколаївна
2017-05ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНТР-ПРОДУКТИВНОЇ АКТИВНОСТІ СЕРЕД ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ : ТЛУМАЧЕННЯ, ВИДИ, ФАКТОРИШупта, Ірина Миколаївна
2015-04ЕТИЧНІ ДИЛЕМИ В МАРКЕТИНГОВІЙ І РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІШупта, Ірина Миколаївна
2017РЕПУТАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ‒ ВАЖЛИВА СКЛАДОВА УПРАВЛІНСЬКОЇ СТРАТЕГІЇ НА ШЛЯХУ ДО УСПІХУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАШупта, Ірина Миколаївна; Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна
2015KNOWLEDGE AS A KEY ELEMENT OF THE ORGANIZATIONAL EXCE LLENCE’S MODEL IN THE PROCTSS OF CHANGE MANAGEMENШупта, Ірина Миколаївна
2017ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУВ УКРАЇНІВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Шупта, Ірина Миколаївна
2011Управлінська компетентність майбутніх менеджерів аграрної сфери економіки та її роль в управлінні змінамиШупта, Ірина Миколаївна; Воронько, Тетяна Вікторівна
2010Підготовка майбутніх менеджерів аграрної сфери економіки в контексті тенденцій розвитку світових освітніх системШупта, Ірина Миколаївна
2015Етичні аспекти ділового спілкування під час конфліктів у маркетинговій і рекламній діяльностіШупта, Ірина Миколаївна
2013Способи профілактики та деформації управлінського персоналуШупта, Ірина Миколаївна