Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 61-70 of 78 (Search time: 0.034 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-11-17СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Кравченко, Наталія Володимирівна
2021-05Особливості ціноутворення на аграрну продукціюДядик Т.В.
2021Особливості ціноутворення брендівДядик Т.В., Даниленко В.І.
2021Забезпечення конкурентоспроможності підприємств та їх державна підтримка в умовах COVID-19.Яковлєва О.С.
2021Проблемні аспекти реалізації маркетингу на ринку праці та шляхи їх вирішенняГалич, Олександр Анатолійович
2021-03-18Значение маркетинговой подсистемы менеджмента в процессах повышения эффективности финансово-хозяйственной деятельности предприятияЧернов, Андрей; Вороніна, Вікторія Леонідівна
2021-04-22Маркетинговий менеджмент в умовах ринкової економікиЧернов, Андрій Борисович; Вороніна, Вікторія Леонідівна
2021-05-13Теоретичні основи менеджменту маркетингової підсистеми підприємстваЧернов, Андрій Борисович
2021Ціни та чинники маркетингової цінової політики в агробізнесіДядик Т.В., Даниленко В.І.; Дикопавленко В.М.
2021Проблеми ціноутворення у сільському господарствіДядик Т.В.