Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 76 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015-10-30НОВИЙ НАПРЯМ МАРКЕТИНГУ - МАРКЕТИНГ ІНВЕСТИЦІЙВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна; Хурдей, Вікторія Дмитрівна
2018АНАЛІЗ СТАНУ ТА ПЕРЕДУМОВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЗЕРНОПЕРЕРОБНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИМаркіна, Ірина Анатоліївна; Аксюк, Я.А.
2019-09НЕОБХІДНІСТЬ HR-МАРКЕТИНГУ НА СУЧАСНОМУ РИНКУ ПРАЦІДядик Т.В.
2019-05-16РОЛЬ КОНТРОЛІНГУ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ПЛОДООВОЧЕВОГО КОМПЛЕКСУМайборода, Олена Вікторівна
2019-04-16Маркетингові аспекти забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів плодоовочевого ринкуМайборода, Олена Вікторівна
2019-04-16Сучасний стан і тенденції оптового плодоовочевого ринку УкраїниМайборода, Олена Вікторівна; Майборода, Олег Андрійович
2019-11-06ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМСТВАХ АПКЦиганенко, Анастасія Миколаївна
2019-11-06ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВЦиганенко, Анастасія Миколаївна
2019-04-23ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА СУЧАСНОМУ РИНКУКорнієнко, Богдан Сергійович
2018ПРОБЛЕМИ І АКТУАЛЬНІСТЬ СТВОРЕННЯ ОПТОВОГО РИНОКУ ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇМайборода, Олена Вікторівна