МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЯК ФАКТОР ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ АГРАРНОГО ГОСПОДАРСТВА
Abstract
Проаналізовано історичні аспекти розвитку маркетингу та виділено характерні
особливості агромаркетинга. Розкрито сутність «маркетингової стратегії» та «стратегії
розвитку» та їх вплив на ефективність діяльності сільськогосподарських підприємств.
Дано авторське визначення маркетингової стратегії розвитку скотарства що на
відміну від існуючих подає собою логічно-обґрунтований комплекс маркетингових заходів,
найбільш ефективної цінової політики, пошук методів впливу на попит та пропозицію,
удосконалення каналів реалізації та стимулювання збуту продукції, молока і м’яса відповідно
спрямованих на поліпшення кількісних та якісних характеристик, забезпечення довготривалого
та стійкого розвитку галузі.
Description
Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Вип. 2 (7). – Т. 1. Економічні науки. – Полтава: ПДАА. – 2013 – С. 124-130.
Keywords
агромаркетинг, маркетингові стратегії, стратегії розвитку, попит, пропозиція