СТАН ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВИХ КАНАЛІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ СКОТАРСТВА

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Загребельна, Ірина Леонідівна
Шульга, Людмила Володимирівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Оцінено стан маркетингових каналів реалізації м’яса великої рогатої худоби та молока на регіональному рівні. Виявлено основні тенденції в структурі каналів реалізації продукції. Розглянуто динаміку цін та індексів цін на продукцію, визначено вплив якості на формування закупівельної ціни молока та м’яса великої рогатої худоби. Проаналізовано інфраструктуру ринку продукції скотарства та розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингу та підвищення якості продукції.
Description
Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Економічні науки. – Полтава: ПДАА. – 2014. – Вип. 1 (8) Т. 1. – С. 345-351.
Keywords
маркетинг, канали реалізації продукції, продукція скотарства
Citation