Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2154
Title: СТАН ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВИХ КАНАЛІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ СКОТАРСТВА
Authors: Загребельна, Ірина Леонідівна
Шульга, Людмила Володимирівна
Keywords: маркетинг
канали реалізації продукції
продукція скотарства
Issue Date: 2014
Abstract: Оцінено стан маркетингових каналів реалізації м’яса великої рогатої худоби та молока на регіональному рівні. Виявлено основні тенденції в структурі каналів реалізації продукції. Розглянуто динаміку цін та індексів цін на продукцію, визначено вплив якості на формування закупівельної ціни молока та м’яса великої рогатої худоби. Проаналізовано інфраструктуру ринку продукції скотарства та розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингу та підвищення якості продукції.
Description: Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Економічні науки. – Полтава: ПДАА. – 2014. – Вип. 1 (8) Т. 1. – С. 345-351.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/2154
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
345.pdf265.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.