Теоретико-методологічні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Abstract
У статті розглядається суть та зміст маркетингової стратегії підприємства. Визначаються характерні риси маркетингової стратегії підприємства. Виділяються етапи розробки маркетингової стратегії. Досліджуються принципи розробки маркетингової стратегії. Виокремлюються загальні вимоги, що пред’являються до маркетингової стратегії підприємства.
Description
Потапюк І.П. Теоретико-методологічні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства / І.П. Потапюк, М.В. Івченко, Р.В. Склярук // Причорноморські економічні студії: науковий журнал. – 2017. – № 24. – С. 81-84.
Keywords
маркетинг, маркетингова діяльність, маркетингове управління, маркетинговий план, маркетингова стратегія.
Citation