Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/158
Title: Теоретико-методологічні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства
Authors: Потапюк, Ірина Петрівна
Івченко, Максим Володимирович
Склярук, Роман Володимирович
Keywords: маркетинг, маркетингова діяльність, маркетингове управління, маркетинговий план, маркетингова стратегія.
Issue Date: 2017
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Series/Report no.: Науковий журнал "Причорноморські економічні студії";24
Abstract: У статті розглядається суть та зміст маркетингової стратегії підприємства. Визначаються характерні риси маркетингової стратегії підприємства. Виділяються етапи розробки маркетингової стратегії. Досліджуються принципи розробки маркетингової стратегії. Виокремлюються загальні вимоги, що пред’являються до маркетингової стратегії підприємства.
Description: Потапюк І.П. Теоретико-методологічні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства / І.П. Потапюк, М.В. Івченко, Р.В. Склярук // Причорноморські економічні студії: науковий журнал. – 2017. – № 24. – С. 81-84.
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/158
ISSN: 2524-0897
Appears in Collections:Фахові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Потапюк_стаття.pdf242.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.