Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/11807
Title: ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ АГРОПРОМИСЛОВОЇ СФЕРИ
Authors: Гончаренко, Сергій
Гончаренко, Володимир
Keywords: агропродовольча сфера
маркетинг
підприємство
Issue Date: 18-Nov-2021
Description: За сучасних умов, існує нагальна необхідність впровадження змін щодо підходів ведення бізнесу на агропромисловому ринку. До того ж, варто формувати маркетингову стратегію підприємства, виходячи з поточних ринкових позицій, перспектив продукції відносно споживання конкретними групами покупців, виробничих та маркетингових можливостей тощо
URI: http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/handle/123456789/11807
Appears in Collections:Міжнародні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 2021.doc1.74 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.