Застосування ігрових форм у процесі вивчення дисципліни «Контроль і ревізія у бюджетних та фінансових установах»

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Authors
Карпенко, Ніна Григорівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
РВВ ПДАА
Abstract
Впровадження інтерактивних методик у викладанні фахових дисциплін дає змогу докорінно змінити ставлення до об’єкта навчання, перетворивши його на суб’єкт. Студент стає співавтором лекції, семі- нарського заняття тощо. У статті досліджено порядок застосування інтерактивних форм навчання для виховання у студентів таких якостей майбутнього фахівця, що сприяли б виконанню поставлених перед ними завдань, формування комплексу аналітичних, прогностичних, інноваційних і організаційно- комунікативних здібностей.
Description
Призначення навчальної дисципліни «Контроль і ревізія у бюджетних та фінансових установах» полягає у формуванні у студентів знань із питань організації контролю та проведення перевірок фінансово-господарської діяльності організацій усіх форм власності, контролю й ревізії організацій та установ, які отримують державне фінансування.
Keywords
контроль, завдання, методика, інтерактивні форми, виховання, навчання, студенти, якості, вміння.
Citation