Особливості встановлення ціни на плодоовочеву продукцію

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вісник Житомирського державного технологічного університету.
Abstract
Розглянуто механізм формування ціни на плодоовочевому ринку. Визначено основні чинники формування внутрішніх цін і виробничих витрат; описано цінову ситуацію, на яку впливають сезонна циклічність, канали реалізації, регіони продажу; обрано економічно обґрунтований для підприємств метод формування цін на плодоовочеву продукцію; застосовано обраний механізм для розрахунку ціни
Description
Keywords
ціна, прибуток, собівартість, витрати, плодоовочевий ринок, овочі, плоди та ягоди
Citation
Яснолоб І. О. Особливості встановлення ціни на плодоовочеву продукцію / І. О. Яснолоб // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 346-348 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_1_82.