Адаптація зарубіжного досвіду при формуванні оптових ринків плодоовочевої продукції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Authors
Яснолоб, Ілона Олександрівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтава : ПДАА.
Abstract
Стаття присвячена вивченню досвіду розвинених країн світу при фор- муванні оптових ринків сільськогосподарської продукції та визначення мож- ливостей його застосування з урахуванням умов національної економіки. Ри- нок повинен стати регіональним аграрно-маркетинговим центром, голо- вною метою якого є формування ефективного, прозорого механізму оптово- го й дрібнооптового продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки товаровиробниками всіх форм власності, надання комплексних послуг і створення сприятливих умов для продавців і покупців, впровадження передового досвіду європейських технологій і стандартів організації опто- вої торгівлі.
Description
Article deals with the experience of developed countries in the formation of wholesale markets for agricultural products and to identify opportunities for its implementation, including the conditions of national economy. Market has become a regional agro-marketing center, whose main objective is to establish an effective, transparent mechanism for wholesale and small wholesale trade in agricultural products and processed products producers of all forms of ownership, providing comprehensive services and creating favorable conditions for sellers and buyers, the introduction of European technology excellence and the organization’s standards wholesale.
Keywords
оптовий ринок, плодоовочева продукція
Citation
Яснолоб І.О. Адаптація зарубіжного досвіду при формуванні оптових ринків плодоовочевої продукції / І.О. Яснолоб // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Вип. 2. – Т. 1. Економічні науки. – Полтава : ПДАА. – 2011. – С. 317-322. Режим доступу: https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/2011/01/317.pdf