Browsing by Author Дядик Т.В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2021STEM-освіта – сучасний освітній феномен.Дядик Т.В.
2020БРЕНДИНГ ТА ІНТЕРНЕТ-БРЕНДИНГ – НАЙВАЖЛИВІШІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВАДядик Т.В.
2020Дядик Т.В. Інфраструктура товарного ринку України: стан та напрямки розвиткуДядик Т.В.
2021Модернізація освітніх технологій та освітніх програм – засіб підвищення ефективності освітнього процесу.Дядик Т.В.
2020Міжнародна практика забезпечення конкурентоспроможності аграрного сектору економіки.Дядик Т.В.; Боровик Т.В.; Даниленко В.І.
2019-09НЕОБХІДНІСТЬ HR-МАРКЕТИНГУ НА СУЧАСНОМУ РИНКУ ПРАЦІДядик Т.В.
2019НЕОБХІДНІСТЬ HR-МАРКЕТИНГУ НА СУЧАСНОМУ РИНКУ ПРАЦІДядик Т.В.
2021Онбординг – важливий етап брендингу роботодавцяДядик Т.В.
2020Оплата праці як основний стимул продуктивності.Дядик Т.В.
2022Особливості формування національного бренду країниДядик Т.В.
2021-05Особливості ціноутворення на аграрну продукціюДядик Т.В.
2021Проблеми ціноутворення у сільському господарствіДядик Т.В.
2020Ринок зерна України: стан та напрями розвитку.Дядик Т.В.
2020Роль соціального підприємництва та неформальної зайнятості на сучасному ринку праціДядик Т.В.; Рогозін А.Ю.; Труш В.В.
2021Світовий досвід розвитку бізнес-освіти.Дядик Т.В.
2020Соціальна орієнтованість бізнесу, як важлива передумова створення HR-бренду.Дядик Т.В.; Лядський І.К.
2020Соціальне підприємництво.Дядик Т.В.
2021Формування «колеса бренду» закладу вищої освіти та його просування на ринку освітніх послуг.Дядик Т.В.; Загребельна І.Л.; Світлична А.В.
2019ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ HRДядик Т.В.